2 Kasım 2009 Pazartesi

zehir gibi bir tatil

en kötü hali böyleydi yagmurun kuzumun gözünü acmaya dermani yoktu ki yagmur poposunu 5 dakika yerine koymayan bir bebekti onu böyle görmek icimi cok acitti
burda biraz daha iyiydi disari cikarmistim biraz hava alsin diye

burda ucaktayiz yasasin nihayet evimize dönüyoruz cok mutluyuz ailecek






buda tatlimizim 2 .ci günü basimiza geleceklerden habersizmisiz megerse




baslangicta hersey iyiydi ama kizimin hastlanmasi beni cok sarsti hayatinda dogdu dogali ilkdefa kustu yagmur ardindan ishal yorgunluk istahsizlik hepsi pespese gelince kizim cicek gibi soldu bende yagmura baktim baktim agladim ne zormus allahim kimseyi evladiyla sinamasin hayatimda hic bir olay bukadar icimi acitmadi sanirim simdi daha iyiyiz toparlaniyor bugün doktora götürdüm perhiz verdi birde su ishali kesilse benden mutlusu yok

2 yorum:

  1. çok geçmiş olsun canım.evlat işte saçı kopsa bizm canımız yanr.nesi parmış tam olarak?

    YanıtlaSil
  2. salgin varmis sanirim gercekten evlat baskaymis cok tesekür edeiyorum cok öptüm zehracigim

    YanıtlaSil